top of page

ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Συνεχίζουν και φέτος τη δράση τους οι μαθητές του Λυκείου μας στο πλαίσιο του προγράμματος "Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου" (Αmbassador School Project). Mε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, που καθιερώθηκε να εορτάζεται στις 3 Δεκεμβρίου, οργανώθηκαν και εργάστηκαν ομαδικά δημιουργώντας δύο αφίσες με ζωγραφιές των μαθητριών Νικολίνας Λαζαρίδου και Βασιλικής Ιωσηφίδου της Α΄ τάξης και της Ελένης Μαδούρου της Β΄ τάξης. Μαζί με τους μαθητές Δήμου Μάρθα της Β΄ τάξης και Καραγιαννίδου Ευμορφία, Γκόγκου Βασιλική, Καμπάκη Νίκο, Μιχαηλίδου Στρατίνα και Κουσίδου Χριστίνα της Α΄τάξης συνέταξαν τα δικά τους κείμενα με τον γενικό τίτλο «Αν ήμουν εσύ» στέλνοντας το μήνυμα της ενσυναίσθησης και του σεβασμού στην ανθρώπινη μοναδικότητα. Το υλικό το συνέθεσαν σε ένα τελικό βίντεο στο οποίο ενώνουν τις φωνές τους και καλούν όλους μας σε δράση:


«Αν ήμουν εσύ, θα ήθελα να έχω ίσες ευκαιρίες με όλους τους ανθρώπους, θα ήθελα να έχω ανθρώπους να με νοιάζονται και να με φροντίζουν, να έχω φίλους και να μπορώ να απολαμβάνω ωραίες στιγμές μαζί τους…».





63 views0 comments
bottom of page