top of page

Με τα φτερά της πολεμικής αεροπορίας


Η Πολεμική Αεροπορία στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τον Προστάτη της Αρχάγγελο Μιχαήλ, πραγματοποίησε το Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2021, στην Αεροπορική Βάση Δεκέλειας, εκδήλωση που περιελάμβανε πτήσεις μαθητών της Γ΄τάξης Λυκείου του σχολικού έτους 2021-22. Την ευκαιρία να συμμετέχει είχε ο μαθητής του Λυκείου Χορτιάτη, Φοίβος Γεωργάρας, που καταθέτει την εμπειρία του παρακάτω.





Πάντα από μικρό παιδί ένα από τα όνειρά μου ήταν να πετάω στους αιθέρες και να βλέπω τον κόσμο από ψηλά. Όταν ενημερώθηκα για την εκδήλωση της Πολεμικής Αεροπορίας που θα έδινε την ευκαιρία σε 10 μαθητές της 3ης Λυκείου από όλη την Ελλάδα να πετάξουν με τα ατσάλινα φτερά της, ήταν αυτονόητο ότι θα ήθελα να είμαι ένας από αυτούς, αν και το θεωρούσα αρκετά απίθανο.



Όταν λοιπόν χτύπησε το τηλέφωνο και μου αναγγέλθηκε πως είχα επιλεγεί, ο ενθουσιασμός και η έκπληξή μου υπερνικούσαν όλες τις ανησυχίες της καθημερινότητας. Δεν χρειάζεται φυσικά να πω ότι παρά τις δυσκολίες και τη φαινομενικά ατέλειωτη διαδικασία των ιατρικών εξετάσεων που η οικογένειά μου κι εγώ χρειάστηκε να αντιμετωπίσουμε, ήταν μια αξέχαστη και καταπληκτική εμπειρία. Όταν επιτέλους έφτασε η στιγμή της απογείωσης, τα συναισθήματά μου ήταν ακόμη πιο έντονα. Το να απογειώνεται στον αέρα με εκρηκτική δύναμη και να βλέπεις τον κόσμο από ψηλά, στα φτερά της πολεμικής αεροπορίας, είναι κάτι που δεν ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου. Νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία.

Φοίβος Γεωργάρας




30 views0 comments
bottom of page