top of page

«Οι δικές μου Ιθάκες»


Οι μαθητές του Α3 εμπνευστήκαμε από το ποίημα του Κ. Καβάφη «Ιθάκη» και

καταγράψαμε τις δικές μας «Ιθάκες». Παρακάτω ακολουθούν αποσπάσματα από τα άρθρα μας που σταχυολόγησε (με δυσκολία, όπως τόνισε) η καθηγήτριά μας κ. Ντόμπρου Δήμητρα με σκοπό να συμπεριληφθούν σ’ ένα δημοσίευμα οι σκέψεις, οι προσδοκίες και οι στόχοι μας.


Πόσο μακριά μπορεί να φτάσει κανείς για να κυνηγήσει τους στόχους και τα όνειρά του; Για τον καθένα η απάντηση είναι διαφορετική. Όλοι όμως κυνηγάμε την «Ιθάκη» μας, τον τόπο που θα μας προσφέρει τη δυνατότητα να δούμε τα όνειρά μας να πραγματοποιούνται. Για μένα, λοιπόν, αυτή η Ιθάκη δεν είναι τίποτα άλλο παρά η ηθική μου ολοκλήρωση, η ευτυχία και μια ώριμη συναισθηματική ζωή.

Μάρα Μπογιατζή


Όπως ο Οδυσσέας πέρασε τόσα βάσανα, πάλεψε με κύματα αλλά έμαθε τόσα πράγματα από το ταξίδι, έτσι και ’μεις πρέπει να παλέψουμε, να μην το βάλουμε κάτω προκειμένου να κάνουμε το στόχο μας πραγματικότητα.


Ίκαρος Στεφάνου


Η Ιθάκη καθορίζεται διαφορετικά από τον κάθε άνθρωπο. Πρέπει να παλέψουμε για την Ιθάκη μας. Να μην αφήσουμε ανεκπλήρωτα τα όνειρα και τους στόχους μας. Να μη χάσουμε τις ελπίδες μας και να κοιτάμε μόνο ψηλά.


Ναυσικά Τσολάκου


Ο νέος θα πρέπει να είναι πιστός στις αξίες της ζωής και να μην προσπαθεί να κερδίσει κάτι με αθέμιτα μέσα. Η αλήθεια και η τιμιότητα θα πρέπει να είναι αξίες και στόχος καθόλη τη διάρκεια της ζωής μας, ακόμα και σε περιπτώσεις που τις καθιστούν δύσκολες.


Ζωή Λόγγου


Η επικράτηση της αγάπης και της συνεργασίας ανάμεσα στους ανθρώπους και τους λαούς, η κοινωνική δικαιοσύνη και η εθνική ανεξαρτησία είναι στόχοι που, πιστεύω, απασχολούν όχι μόνο εμένα προσωπικά αλλά και όλους τους νέους.


Μαριάννα Βασιλειάδου


Πιστεύω ότι μέσω της μάθησης και της συμμετοχής σε κοινωνικούς αγώνες θα είμαι

ωφέλιμη στο κοινωνικό σύνολο και αυτό θα μου δίνει ευτυχία.


Ευγενία Ορφανίδου


Θα ήθελα στη ζωή μου να κάνω πολλά ταξίδια για να γνωρίσω τον κόσμο, να επισκεφτώ νέους τόπους, να έρθω σε επαφή με άλλους λαούς και να μάθω για πολιτισμούς και ιστορίες. Ο κόσμος είναι ένα μέρος γεμάτο μυστήριο και περιπέτεια, τα οποία κεντρίζουν το ενδιαφέρον μου και ξυπνούν τη φαντασία μου.


Σέβη Δεσποινούδη


Θα ήθελα να παίζω ποδόσφαιρο σε μια ομάδα γιατί θέλω να φροντίζω την υγεία μου και τον εαυτό μου. Επίσης, θα ήθελα να ασχολούμαι με τα κοινά για να βοηθάω όσους έχουν ανάγκη.


Γιώργος Ελευθεριάδης


Όπως ο Οδυσσέας έγινε πλουσιότερος σε εμπειρίες, έτσι κι εγώ πιστεύω πως η «Ιθάκη» μου είναι όλη η προσπάθεια που πρέπει να κάνω για να κατακτήσω την ευτυχία. Μπορεί να συναντήσω δυσκολίες αλλά αυτό θα με κάνει σοφότερο.


Λαμπρινός Χροναίος


Δεν ξέρω, λοιπόν, αν ο δρόμος για την Ιθάκη μου είναι κοντινός ή μακρινός, ξέρω όμως ότι όταν τον διασχίσω τα μάτια της ψυχής και του μυαλού μου θα είναι λαμπερά.


Μάρα Μπογιατζή

Ζωγραφική: Βασιλειάδου Άννα Μαρία

34 views0 comments
bottom of page